henningvel Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Hei, jeg har kjøpt meg en VW Passat GT G60 Syncro. AirCondition sluttet å virke når forrige eier hadde den, så forrige eier har bare koblet den opp med en bryter, så jeg kan enten ha den "AV" eller "PÅ", på max. Så jeg begynte å feilsøke litt idag, da den plutselig sluttet å virke helt. Da jeg tok av dekselet til sikringsboksen under rattet, såg det ikke ut. Det var akkuart som en ball med ledninger, og alt såg "hjemmalget" ut. Noen som vet hvor jeg kan finne informasjon om sikrignsboks og ledningsnett til G60? Har selvfølgelig lyst å få dette til å se bra ut og alt til og fungere skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sneakfreak Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Lite om den bilen du:P Jeg har makan og med samme løsning til AC'n bare at dn fungere. Trur d e bare vifta (i mitt tilfelle) som har en tendens til å kjøre på fullt Siter Nå Passat G60 Syncro 93mod x KE70 83mod x 740GL 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Hvordan løsning er det snakk om her? Min virker ikke, og hva er forskjellen på norm og max? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg