Usikker Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Hei Jeg er en som ikke har super peil på biler, men har gjerne lyst å kjøpe meg en Audi A4 Avant 2009 eller nyere.. Trenger noen "ærlige" svar.. Burde jeg? Er det mye problemer med audi? Kjøreegenskaper? Den ser jo fantastisk ut, men er ganske dyr:) Mulig dette kanskje ikke er rette stedet å spørre da, siden dette er audi forumet;) Men svar gjerne anonymt om du vil:) Mvh Bård :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Kan ikke annet enn å anbefale de bilene. Nydelige å kjøre, veldig lite feil på de. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Hva slags behov har du med tanke på plass? Er ikke kjempeplass i hverken baksete eller bagasjerom, men mer enn nok til vanlig bruk :) Nydelig kjørekomfort, stille i kupeen, gode seter (sportsseter anbefales!) Ellers en knakende god bil med sterke motorer - alle er rimelig nye med tanke på teknologi, drivstoff-forbruk og trekkraft. Anbefales! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fastlane09 Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 (endret) Ja du burde :) Jeg har en 2009 mod A4 Avant, 1,8 TFSI. Er knakende fornøyd jeg :D kjøper du en ny bil så har du garantien på bilen om noe skulle dukke opp. Se tråden min der finner du en del bilder av bilen :) Endret Juni 9, 2010 av Fastlane09 Siter Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2 Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg