Glennern Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Da var nye bilen i boks.. Har ikkje hentet den enda, så har ikkje så mye info om bilen. Bildet fra annonsen. 220Diesel, elegance:) 4xel.vindu aut avblendbart speil Nøttetre ineriør Takluke Aircondition Varmeseter Alarm Cruise kontroll Kjøleboks i midtkonshold 1996 modell. gått 390000. Taxi kjørt, men godt holdt. Tilnærmet strøkent interiør. Litt rust på dører osv, men er jo en 210 så:) Det er byttet til facelift panser å fanger. Skal bytte skjermer å ny fanger igjen, da dem måtte skjære i den for å få den til å passe. Mer info kommer når jeg har fått henta'n:) Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 etter å ha hatt merca noen timer kan jeg si at jeg elsker den. Nydelig å kjøre, bruker ikkje en dritt, går dårlig å er stillegående! Håper den er like bra fremmover, biler osv kommer imorra^^ Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennern Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 Forrige eier har satt på facelift uten å bytte skjermer, så det ser litt rart ut, så må bytte skjermer å fanger, så blir den finer:) Forresten, kommer bare varmlurt ut av varmeapp på den, hva kan vøre gæli? Forrige eier sa det var bryterene, men jeg trur det er duoventilen.. Hadde duoventilen oppe igår, men hjalp ikkje å dunke å skiylle den innvendig.. Siter - Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt) - Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg