mk1991 Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 (endret) Selger min Calibra 16v "150hk" 94 mod i deler. Komplett og strøkent interiør (stoff seter) 2 stykk kjørekomp spansk og tysk 2 stykk speedometer enheter, calibra turbo med hvite instrumetskiver og calibra 16v med sorte instrumetskiver Frontlykter "nye for ett år sia, strøkene" typen sort med blå angeleyes ringer, xenon. Baklykter er helt strøkene de også C20XE Motor "gått 192000" byttet register reim og vannpumpe og alt det der på 190000. DIS Tenning"elektronisk tenning" +++ alt i motor rom. Grenrør og efektannlegg. A-stolpe med 2 gauges holdere. Har så og si alt, blir så mye vis jeg skal skrive ned alt, så bare si hva dere vil ha så skal jeg svare på om jeg fortsatt har det Kontakt via PM! Endret Juni 9, 2010 av mk1991 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kippo Skrevet Juli 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2011 pris på motor med komplett ledningsnett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg