Vegardb92 Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Hvordan kan jeg mekke en turteller på 240? er mange som har en analog klokke istedet for turteller. er litt lame med klokke så jeg lurer på om det er noe stress å bytte til turteller? Siter Volvo 240 GL B230FD 1993 Eiker E1 17" Lesjøfors 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bfplayer Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Hvordan kan jeg mekke en turteller på 240? er mange som har en analog klokke istedet for turteller. er litt lame med klokke så jeg lurer på om det er noe stress å bytte til turteller? Det er veldig enkelt! Jeg anbefaler å bestille en turteller på ebay. Jeg kjøpte en orginal turteller der for drøye 200 kroner, inkludert frakt! Ledning til turteller fra coilen ligger klar! så det er bare å plugge rett på! Du kan jo også kjøpe en liten turteller som man setter i de små instrumentholderene... da kan du også kjøpe fra biltema... Personlig vil jeg ha alt orginalt volvo! så jeg byttet ut den store klokka og kjøpte i tillegg en sån 52mm klokke som jeg setter i en av de instrumentholderene... Siter 1987 Volvo 245GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb92 Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Haha, så enkelt? så de 2 ledningene fra coilen og batteriet ligger klart bak den store klokken? så klokke 240'er har fortsatt coil ledningene? Siter Volvo 240 GL B230FD 1993 Eiker E1 17" Lesjøfors 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bfplayer Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Haha, så enkelt? så de 2 ledningene fra coilen og batteriet ligger klart bak den store klokken? så klokke 240'er har fortsatt coil ledningene? Det er bare en ledning som skal kobles på turtelleren og den ligger klar i "ledningsnettet" bak instrumenthuset. Denne ledningen fra coilen ligger klar på alle 240 med klokke ja... Vet ikke hvordan det er med de veldig gammle bilene da... Strøm til turteller skal ikke kobles til via ledning... strømmen kobles automatisk på når turtelleren er innstalert via instrumenthuset. http://www.davebarton.com/240tachinstall/ Siter 1987 Volvo 245GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg