stenbrenden Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Jeg har en Golf II 1991 1,6 TD. Må byttte drivaksel Høyre foran, passer alle drivaksler til golf II på min, eller trenger jeg en spesiell til min modell?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Jeg har en Golf II 1991 1,6 TD. Må byttte drivaksel Høyre foran, passer alle drivaksler til golf II på min, eller trenger jeg en spesiell til min modell?? lengdemessig er dem like :) men indre knute kan være forskjellig 90mm kontra 100mm siden du har en 91, så regner jeg med at du har en 100mm knute yttre passer uansett Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 må du skifte hele akselen? vanligvis er det bare ytre knute som er gåen. den er å få kjøpt løs.... Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg