passat_turbo Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 hvorfor har jeg slitte innerkanter på bakdekkene? har splitter nye dekk og kjedelig om de sku bli ødelagt. på "møller bil" mente han at det ikke gikk å justere bakstillinga. hva kan det være som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 har foresten en 1.9 tdi 1997 modell, forhjulstrekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lemans Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 senket? I såfall har du svaret der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Går det ikke an å justere??? Hvilket type understell er det bak på en A3?? Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 For mye negativ camber som følge av senk!? -I såfall finnes det lenkearmer med justerbar camber å få kjøpt, bl.a fra awesomegti Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Ellers kan du prøve å shimse ut nava bak. Det blir gjort på Ford så det burde gå på Passaten å. Er vel helst spissinga som eter dekk sammen med negativ camber. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 senket? I såfall har du svaret der. den er ikke senket... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Ellers kan du prøve å shimse ut nava bak. Det blir gjort på Ford så det burde gå på Passaten å. Er vel helst spissinga som eter dekk sammen med negativ camber. hva er negativ camber? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 slitte foringer i bakstillinga tenker jeg. disse finnes å få kjøpt blandt annet på bildeler.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 slitte foringer i bakstillinga tenker jeg. disse finnes å få kjøpt blandt annet på bildeler.no hvor ligger foringene? har bare sett hovedforinga bak, den er skiftet. men har ikke sett noen andre der bak, vet du om det er mange på hver side bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 hva er negativ camber? Det betyr at den den lodrette vinkelen på dekket stikker inn øverst på dekket og nedsiden stikker utover, noe som gjør at det er kun innerste delen av dekkene har kontakt med asfalten Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 er kun den hovedforinga jeg tenkte. men hva med feks fjærbeins gummi toppene? hvis dem er slitte vil jo støtdemperen "vandre" og forandre vinkelen på hele beinet??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Fyksen bilservice i Brumunddal fikk da rettet opp bak på min. Min var dog senket 3.5cm (tror den sank litt ytterligere med åra..). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 er kun den hovedforinga jeg tenkte. men hva med feks fjærbeins gummi toppene? hvis dem er slitte vil jo støtdemperen "vandre" og forandre vinkelen på hele beinet??? mener du da de gummiene som er rett under fjæra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Det betyr at den den lodrette vinkelen på dekket stikker inn øverst på dekket og nedsiden stikker utover, noe som gjør at det er kun innerste delen av dekkene har kontakt med asfalten okei, ja da skjønner jeg. men på verksted mente de at det ikke var justering bak... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg