Exposito Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 (endret) Hei, jeg har vert medlem her ganske lenge nå, men jeg har fortsatt ikke laget noen tråd om bilen min. Bilen er en VW Passat 1989 1.8 monopoint CL. Bilen er kjøpt ny av min far i Spania, og i 1994 ble den kjørt til Norge. Dette er da min første bil som jeg skal øvelseskjøre i og forhåpentligvis også kjøre rundt i når jeg får lappen. Jeg har en del planer for bilen men det er nesten umulig å skrive en liste, ender planen hele tiden. Bilen har fått navnet "El coche viejo" siden mamma og pappa også har en nyere passat, så når vi skal en plass blir det alltid sport om vi skal bruke El coche viejo eller El coche nuevo. El coche viejo betyr den gamle bilen, og El coche nuevo betyr den nye bilen. Ting som er gjort: *US blinklys *Sotet baklykter *Skiftet varmeregister *Pluss litt små nips rundt omkring Men noen ting er sikkert at skal gjøres: *Fjerne rust som er på førerdøra *Montere coilovers(trenger tips på hvordan man monterer) *Med tiden skal et par andre felger på også *Kanskje cleane grill *Fjerne skvettlapper Vell her er noen bilder. Det kommer flere sommer bilder etterhvert :) bilen har vert gjennom er par forsjellige stiler, blant annet sommeren 2008, da kjørte den runt som rat look :D Endret Juni 16, 2010 av Exposito Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 ingen kommentarer? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Ser grei ut den da,men trenger skamsenk og do ruller :P bare å si fra om du er int i us skiltplate til bilen,har ei til en sedan liggende. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 jepp skamsenk skal det bli:D bestiller senkesett di nermeste dagene, men jeg er ikke helt sikker på monteringen. er det noen som har noen tips til monteringen? noe man må passe på? den skiltplata, er den til slike skilt som er enda mindre en de helt firkante man kan få på jeeper og lignende? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 jepp...skal ligge bilde av ei likedan montert på bilen min:P kjøpte feil første gangen jeg hadlet plata. det eneste å passe på ved montering av senkesett er at du bytter alle foringene og lagrene til demperne.det er utrolig kjipt å måtte de de fra hverandre etter at det er montert pga dårlige lager/foringer. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 da er senkesett bestillt :D legger ut bilder når det kommer. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 da har coilovers og spacere kommet. og noen random bilder av bilen. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Coilovers montert fremme, den er justert litt lengre ned nå Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 begynner å ligne noe dette nå :p Stå på videre Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Lenge siden jeg har vert her inne, kan vell legge inn to bilder av bilen slik den så ut i sommer. Har kjøpt et par felger som jeg skal pusse opp, de er bare 7" brei men ET 13, så det stikker litt ut :) tenker det blir sommerfelger. Bilen er ganske høy i forhold til det den var i fjor, når jeg monterte nye fjærskåler skrudde jeg den opp. Det endte med at jeg ikke orket å skru den ned :P Akkurat nå er bilen justert på sitt høyeste, skal inn og få godkjent senkesettet. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Vinter 10/11 Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg