fragaria Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Hei! Vurderer nå å selge min elskede A3. Har bodd utenfor byen et år og har vært avhengig av bil, men nå som jeg bor i Oslo er det ikke nødvendig og absolutt ikke godt overens med studielån. Håper derfor noen av dere kanskje kan hjelpe meg med å foreslå en pris for bilen, så her kommer litt fakta. Audi A3 Attraction 1.6 bensin 2003-modell 5 dører 91.000km Metallic lakk Audi Concert-anlegg Selges med: To sett dekk (nye vinterdekk høst 09) Et sett originale alu.felger Et sett originale hjulkapsler Takbøyler EU-godkjent feilfritt februar 10. Akkurat hatt 3. store service (30.000km) Nye bremser (Mai). Nytt batteri (Januar). Småskader i lakken, pluss en ripe langs hele langsiden (begge dører og bakdel), helt nederst, synes lite. Feil på bensinmåler, viser alltid 0.5cm for mye. Rust i elektronikken i bagasjeluke, åpnes kun ved autoåpner på nøkkel. Ellers går bilen som en drøm. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fragaria Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Må legge til at da jeg kjøpte den for nøyaktig et år siden hadde den gått 70.500km, hadde ingen av disse skadene i lakken.. :chairshot Ingen elektrisk feil på bensinmåler og heller ingen rust i bagasjeluke, men ble solgt uten hjulkapslene. Da kjøpte jeg den for 120.000, men fikk beskjed om at det var en god pris.. men det vet man jo aldri da..... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fragaria Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 (endret) Og, kom på mer å legge til! Alle servicer er tatt på Møller. Forhjulsdrift. ABS/ESP. 102 hk. 3 eiere. Sentrallås. Setevarme. Foran/sideairbager. El. vinduer. Klimaanlegg. Servo. Endret Juni 2, 2010 av fragaria Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 bilder? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fragaria Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Det tenkte jeg jo ikke på engang.. Hehe, her kommer det: Lakkskaden på siden: Lakkskaden foran (og litt på skilt): Bilen i sin helhet: Den har også litt lakkskader på støtfanger bak, et sted der det har gått gjennom til det svarte, og litt småplukk her og der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss922 Skrevet Juni 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2010 Det tenkte jeg jo ikke på engang.. Hehe, her kommer det: Lakkskaden på siden: Lakkskaden foran (og litt på skilt): Bilen i sin helhet: Den har også litt lakkskader på støtfanger bak, et sted der det har gått gjennom til det svarte, og litt småplukk her og der. jeg ville ikke betalt mer enn 80 000, pga skadene som er, er kostbare eller meget dyre. så ville ha lagt meg litt lavt og så fått de til og by på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg