type1 Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Tror eg bli blitzet på vei fra Bergen sentrum eg trodde det var bare fotobokser i fløyfjells tunel?er det flere i tunneler på mot Åsane?noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 er 2 stk i fløyfjels tunnelen mot åsane men der fra er det ikkje fleire. i alle fall ikkje vist bere skal til åsane. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Fra Bergen sentrum og til Arna er det 1 u nødutgangshull nr.2 på strekken også nr.5. 3 og siste fotoboks er ved Blindheim. 2km ca etter Vågsbotn Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg