Lundinho Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Hvordan er giret på GK vs RD1? Jeg syntes selve girspaken er upresis og slarkete i RD1. Noen som vet om GK er bedre? Og hvordan er utvekslingen på GK? Synets jeg har litt høyt turtall når jeg ligger i 100- sona. Har jo forøvrig bare testa 1.6 litern ikke 2.0 litern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkmr Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Hvordan er giret på GK vs RD1? Jeg syntes selve girspaken er upresis og slarkete i RD1. Noen som vet om GK er bedre? Og hvordan er utvekslingen på GK? Synets jeg har litt høyt turtall når jeg ligger i 100- sona. Har jo forøvrig bare testa 1.6 litern ikke 2.0 litern. Hei. Jeg har GK nå og har hatt RD (2001). Min gir var hverken upresis eller slarkete i RD`n, virket helt ok. Muligens tegn på slitasje i din bil??? I GK`n har jeg sportskasse, den er veldig presis, tror aldri jeg har bomgiret. RD`n jeg hadde var 1,6l , tror i 100km/t og 5gir at jeg lå på 3300-3500o/min (tror jeg). GK`en med 2.0l ligger rundt 3000o/min. Jeg vil også legge til at jeg er MEGET fornøyd med GK`en selv om RD`n også var bra. HAr ikke hatt noen problemer eller utgifter på bilen (uten om servicer, bremseklosser ol. sliteting). Desverre så vurderer jeg kansje å selge bilen pga husbygging, men håper på å beholde den.. Siter Audi A7 2011Vw Transporter 2013 140hk 4x4X- Audi A4 2012X- Vw Transporter 2012X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 X- Vw Transporter 2008 X - Hyundai Coupe Fx 2001X - Vw Tansporter 2005X - Vw Caddy 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundinho Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Mulig at kassa var bedre i RD2? Min skal ikke være noe spesielt slitt men den har jo gått 118000 km. Jeg bommer aldri eller noe, men avstand mellom girene er lange i forhold til andre biler syntes jeg. Hva mener du med sportskasse? Har du V6'ern med 6- girs? Håper på å skaffe meg en GK til høsten jeg også. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerholdorf Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Har en short shifter som jeg tror passer bilen din. Ubrukt selges billig om du er interessert rogerholdorf@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg