Macgyver Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 lurer på om det er noen litt sportslige seter fra andre vag som passer inn i passaten min, vil ha noe bedre der.. Må vel vere noe annet som passer inn, med høydejustering og likt understell :) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Vist du ikke finner noe , så er det bare å kjøpe de stolene du vil ha, så kapper du av org. stolene av understellet og borrer hull slik at de nye stolene kan skrus på. Det gjorde jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 hva stoler du fant da ? bilde ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 KJøpte meg OMP stoler jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Nice, hva du måtte ut med ? Har du airbagg ? såg du har skiftet ratt og der Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Stolene kostet 6000 for begge, og de har justerbar rygg. Har ikke airbag, så det gikk bra å bytte ratt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg