raymondblack Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Jeg har en 99 audi a8 4.2q. den har rullet ca. 240". Jeg ga kickdown her forleden så begynte det å lukte litt brent olje plutselig i kupeen. jeg stoppet for å kikke underpanseret der så jeg at det hadde sprutet litt olje ut fra motoren som ble stekt på manufoilen. Dette har aldri skjedd før. Dette skjedde rett etter en motorvask med høytrykk og lekasjen kommer øverst fra motoren på passasjer siden. Er jegså heldig at det kun kan være toppdekselpakninen det kommer fra? eller kan det være noe annet? (det skjer ikke men rolig kjøring). Må også legge til at jeg så litt gammel olje der det lekker når jeg vasket den, og at det ikke ligger noen olje pøl under bilen etter en parkering. takk for all hjelp:) Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 jeg skal legge ut litt bilder av motoren. Det er kanskje litt lette å svare da:p Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 (endret) Her er litt bilder Endret Mai 29, 2010 av raymondblack feil link Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 Det kan nok tenkes at du bør ta en gjennomgang av veivhusventilasjonen din. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2010 veivhusventilasjon? er det en enkel måte å forklare det på? Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigleif Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 veivhusventilasjon? er det en enkel måte å forklare det på? Du har en slange som går ut av toppdeksle ditt bak mot torpedoveggen. Sjekk at den ikke er tett. Da kan du blåse ut toppdeksel pakningene dine. dermed lekasje ned på manifoilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 sjekket det i går. Har reparert det. Det var som Redor Felgen sa. Veivhusvent. slangen var helt porøs. Byttet den ut nå er den god som gull. Takk for tips Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg