acoupe Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Har sett en del coupeer med 18" så det skal nok gå ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Holder du deg til org rulleomkrets er det ingen grunn til at 18" ikke skulle gå, siden alt annet gjør det. Jeg skal selv ha 225/45-17 på min, 40mm senket med H&R/Bilstein, og jeg regner ikke med å ha noe plass til overs i hvertfall. Øvre dekkant kryper en drøy cm over høyden på hjulbuen foran, så satserr på at det går bra på bredden ;) mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 blei det så du setter på den nye potta i dag? hvis du trenger en håndtlanger når du skal begynne og bygge annlegg i dag, så stiller jeg opp ( er så kjett her ).. Vet ikke om du har sett det før, men her er en som bygger om en coupe til s2..virket som en GOD del arbeid... s2 konvertering Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Originally posted by eivindwindspoll Jeg skal selv ha 225/45-17 på min, mvh kanskje du vil kjøpe felgene til acoupe da :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 heisann ! Legger ut noen nye bilder av bilen min ! Jeg har nå lakket sideblinkerne røde, som mange savnet :D Lakket ned på "sideskjørtene". Man ser ganske tydlig forskjell på grønnfargen på skjørtene og resten av karosseriet, men det er hvertfall bedre en svart/grå. Litt mindre glans ble det også siden det er plast. Nytt enderør. Søt liten antenne :D Og stereo. Se bort ifra ledningene rundt ved basskassa. Boksen hvor forsterkeren er i skal vekk, ble ikke noe pent så jeg skal lage noe ut av plexiglasset med audi ringene i, og finne en annen løsning på hvor jeg skal plassere forsterkeren. Neste som står på lista nå er å sparkle og lakke litt på diverse steder på bilen. Kan nevne en stygg bulk på taket over høyre sidedør og stygt steinsprut på panseret. Skal også lakke frontfangeren på nytt. Forige eier har kjørt nedi en god del ganger så det er hvite stygge riper under fangeren som synes godt. Etter dette skal jeg fjerne katalysatoren og sette på ny frontfanger. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bronto Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Pen bil du har!:) Siter -92 Audi 90 2,0E x-86 Ford Sierra 2,0 L (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 takk:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Ja da raser bilen min til verksted snart :( Ytre driv ledd og mansjetter har dratt til pokker, så jeg må få ordnet det. Kommer en fæl klakke lyd fra venstre hjul foran når jeg svinger til venstre, som jeg ikke er svært glad i ! Heldigvis så kan jeg inntil videre kjøre med bilen, så jeg slipper å låne mamma sin lille polo får å komme meg til skolen :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 hehe betyr dette at vi skal kjøre Polo til skolen et par dager snart ? ;D Toft;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 hehe..nei det er det vi heldigvis slipper. Kan jo hende vi må det en gang når den er på verksted, time will show ! Men er alene hjemme neste uke så jeg kommer nok til å ta mamma sin bil da noen ganger for å spare bensin :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Legger ut ett bilde fra turen jeg og dama tok til Orkanger for å hente subwooferne jeg bytta til meg ! Se bort ifra at bilen var møkkete, lette som en gal etter bensinstasjon med selvask oppi dalene jeg kjørte, men jeg fant ingen gitt.... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 peeent bilde med peeen bil ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Jeg hører til på Orkanger, hvor tok du det bildet da? Kjenner meg ikke igjen... Nice bilde forresten:) Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 tror han tok det på vei til orkanger.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by rlsa Jeg hører til på Orkanger, hvor tok du det bildet da? Kjenner meg ikke igjen... Nice bilde forresten:) Det er ikke i orkanger bilde er tatt fra, men på vei oppover. Husker ikke hvor det er, men tror ikke det er langt unna oppdal. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg