acoupe Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ja jeg veit at det er finere med røde blinker enn gul, men jeg veit ikke om jeg gidd å bruke penger på det siden jeg helst vil ha helsotet :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 pen bil! du får kjøpt rød lyktespray til å ta på! koster 200kr eller no på eiker motorshop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Du kjøper bare rød-tonings-spray ja, har gjort det selv på min, lakkerte ryggelysa røda, slik at det ble helrødt.. Ser bra ut det ass, og koster lite. 80,- på mobilsentrum.no lr no..;) Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Kanskje jeg ska gjøre det da. Men hvor sprayer jeg det henn da ? Må jeg ta dekselet på lykta eller sprayer jeg rett oppå ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Sprayer det utenpå glasset, bør vel ta av hele lykterekka for å få gjort det ordentlig, men dette er jo en smal sak. så tar du bare maskeringstape på skillet mellom blink,- og baklysa.. Vask over glasset da før du går på å lakkerer.. ;) LYkke til Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Da skal jeg prøve å få gjort det innen helga, men det er ett problem...har ikke noe å rutte med. Så jeg skal prøve å få solgt no greier jeg har liggenes. Noen her som er interessert i å kjøpe orginale rs2 øyelokk ? dem passer til B4 Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 pris og bilde, takk! :D PS! lurer på om du tidligere skrev at du måtte av med fangeren for å bytte pærer i tåkelysene. Du trenger bare skru ut skruen i blinklysene, trekke blinklysene ut mot siden. Da har du en skrue som fester tåkelyset. Skru ut denne og vipp tåkelyset ut. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Er sånne som sitt på lyktene på bildet. Kom med ett bud rundt 500,- så skal vi nok bli enige :D Det er forresten sånne øyelokk MAGUN hadde på coupeen sin : Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 aner jeg konturene av rs2-speil også? Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 jau...var faktisk på utkikk etter rs2 speil når jeg så denne annonsen. Det er faktisk de øyelokka som sitt på lyktene der som jeg har. Dem er ikke festet men bare lagt oppå så folk kunne så hvordan dem ble. Men rs2 speila var solgt når jeg ringte han som hadde dem :( Men er du interessert i øyalokka eller ?? Du får med alt du treng til å feste de, så kan du få dem billig siden du har rå bil :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 acoupe: er ikke du som har stashet på bildet for salg vell ? Uansett, vet du om noen RS2 tåkelys til salg for bruk i RS2 fanger ? ;) Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Anbefaler deg å finne noen brukte lykter på norsk bildelesenter, det er verst de prisene de har, men du må ihvertfall ikke kjøpe nytt... Jeg har rs2 grøftelys, og det var ikke akkurat billig! Er det noen her som har rs2 speil til salgs, så ROP ut m'm Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 ...evt høre om noen 911 eiere har noen ekstra :rolleyes: Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by kingalne acoupe: er ikke du som har stashet på bildet for salg vell ? Uansett, vet du om noen RS2 tåkelys til salg for bruk i RS2 fanger ? ;) søk på rs2 på autodb, er en kar fra oppland som selger det som er på bildet sutarts la inn, Men det var ikke billige saker akkurat... Tror han skulle ha 50.000 for all styling eller noe sånnt.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=410152 Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg