acoupe Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 hva med denne frontspoileren da ??(den røde helt øverst) Vil denne passe på type89 ? og må si jeg er litt skeptisk på prisen.... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 4getit Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 4getit Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Blir det evo front? vet ikke hva som er penest jeg? Tror jeg henger en knapp på rs fronten, selv om den kanskje er som du skriver litt "oppbrukt"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 definitivt rs fronten som er penest..på bildet over er den vel vist på en bil uten sideskjørt også..? Men som du sier, den er jo litt vel populær. Hadde valget vært mitt ville jeg kjørt rs.. Men det er det jo ikke :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 for all del....rs-fronten er jævli pen ass. Men jeg synes EVO fronten gir ett litt mer agresivt utseende. Noe jeg liker :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by sutarts for all del....rs-fronten er jævli pen ass. Men jeg synes EVO fronten gir ett litt mer agresivt utseende. Noe jeg liker :D Ja jeg er helt enig med deg. Mer agressiv i fronten. Men jeg syns også at den ser litt "billig" ut liksom.. Jeg hadde gått for rs.. noe jeg også gjorde da jeg hadde denne typen bil. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 oki da får du kjøpe evo fronten så kan jeg hjelpe deg. så kan jeg kjøpe rs fronten så kan du hjelpe meg :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 får sjå hva lommeboka tillater. RS-fronten gir ett mer cleant look, noe jeg også liker. Men evo fronten er vel billigere enn rs front ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Evo fronten er billigere i pris for det er mer jalla. :D Neida.. for all del kjøp det du selv syns er penest. Jeg hadde uten tvil gått for rs fronten. Mye penere og mer clean look.. //off topic// Ikke ute og cruiser idag da? Lite liv på Lillehammer? Tenkte å ta en tur dit snart. I am bored. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Dette er vel evo front? sier ikke noe jeg... kjøp deg rs front :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 enig der ass, rs front er penere:D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by snerhus Eller se om du finner noe som absolutt ingen har ;) Da skulle han ALDRI kjøpt seg Audi.... ;) ikke hørt noe om felgene nei.. sender deg en pm om jeg vet noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 ja det er det der med å være litt orginal som jeg er fan for. Jeg får se hva jeg velger til bursdagen min (24.mars),forhåpentligvis får noe cash. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 har du bilde av en rs4 front eller ?(som gjerne sitt på en coupe) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg