Tussi Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 (endret) hei. jeg vurdere å selge det som jeg har en i gjen av gamle bilen.. har komplett 2.0is motor å girkasse SOLGT senkkeset 40/40 med fjør å demper. SOLGT komplett akseling bak.bud is ratt strøken.. SOlgt san små ting som er kjekt å ha.. bare å spøre :) kan bytte i noe annet:) m.v.h t u bor i østfold bud bud :) Endret August 17, 2010 av Tusis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiGA Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 sugen på senkesettet og bakakselen viss den ikkje er herja ihjel. Har du fangarar og? Siter '89 Audi 80 'Toyota Starlet Rally 'Ford Sierra Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 sugen på senkesettet og bakakselen viss den ikkje er herja ihjel.Har du fangarar og? hey hey ... har framfanger med grøftelys inkravert i fangeren... å det er ikke herja med fordi jeg brukte bilen som jobb bil... men send meg en pm så kan jeg diskutere:) m.v.h t u Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 ingen som er intrisert i masse deler til sierra... kan gå biling... kan bytte det mot en bil eller noe annet:) kom med forslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 ingen som vil ha litt deler.. allt skal bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 motor å demper solgt. opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet August 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 bmup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg