Ibiza20vt Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Hei! Minien min har begynt å lage en klikkelyd når jeg tråkker på/slipper gassen i lave gir. Høres ut som om det kommer fra passasjerdøra eller i området rundt der. Kommer kun et klikk når jeg tråkker inn gassen, og et klikk når jeg slipper gassen igjen. Noen som har hatt problemer med dette tidligere og vet hva det kan være for noe? Siter Floor it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Du har ikke lagt noe nedi "midtkonsollen" eller i en av dørene som flytter seg frem og tilbake vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ibiza20vt Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 da ville det jo også laget lyder i dumper osv.. men det gjør det ikke. Lyden kommer utenfra. Siter Floor it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 KLIKKING FRA "DØRKEN" VED GASSPÅDRAG\GASSAVDRAG I LAVE HASTIGHETER: Dette er mest sannsynlig den ene akslingen som må byttes. Vet ikke så mye mer om dette problemet. Fra: http://www.bilforumet.no/mini/197899-tips-de-skal-kjope-mini-cooper-oppdatert.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Yes, jeg hadde en klikkelyd som viste seg å være venstre drivaksel foran. Den røk til slutt. Så ta den på verksted først som sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg