gotthard Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 har en delebil jeg handla i helgen, den er åravgift betalt på. om jeg skroter den nå er det da jeg eller tidligere eier som får halve årsavgiften tilbake? det er sendt inn salgsmelding på den men ikke ordna noe omregistrering eller noe. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 det er jo salgsmld som ER omregistrering`?? og jja då får igjen halve om du skroter den før 1juli tror jeg det er! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 tenkte mere betalt ommreg jeg da, var en kammerat som trudde du fikk igjen halve årsavgiften om den var registrert på deg og omregg var betalt. ville jo hvert fint om jeg fikk halve åravgiften:-) Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg