skrangel Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Har en '92 Golf 3 GT. (1.8, 90hk) Har slitt litt med ulyd fra reimene, spesielt når bilen er kald. Dette problemet ble imidlertid 5 ganger verre når jeg brukte reimspray på de. Nå hører man nesten ikke motoren svive pga ulyden, når motoren er kald. Når motoren er driftsvarm så detter lyden bort på lave turtall (under 2000rpm). Høres omtrent ut som volvo-viftereim ulyd, for de som vet hvordan det høres ut. Jeg har tatt av reima som går fra veiv->dynamo->vannpumpe. Denne er ikke slakk. Vannpumpa er litt stør, men ikke ujevnt stør når man beveger på reimhjulet manuelt. Noen som vet hva som kan forårsake ulyden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 proevd aa stramme mere? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilmh Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Bytt reimene!!! Blir de for gamle, har de lett for å skrike!! Siter 83 Golf 2.0 GTi,86 Golf GTi 16v,98 Suzuki GSXR 600,92 Subaru Legacy Turbo, 02 Kawasaki ZX9R Ninja,00 Bora stv 1,9 TDI 4 motion, 83 Audi 80 Quattro Prosjekt,01 Polo GTi 16V, 86 Golf Gti 16v, Saab 9-5 Turbo,KTM LC4 640 Supermotard. doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrangel Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Reima fra veiv->vannpumpe er fuktig, og det lekker kjølevann et sted. Da regner jeg med det er vannpumpa som er gåen, hvis ingen har noen bedre forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by skrangel Reima fra veiv->vannpumpe er fuktig, og det lekker kjølevann et sted. Da regner jeg med det er vannpumpa som er gåen, hvis ingen har noen bedre forslag. Hadde samme skrikinga på MB'en min. Høres ut som vannpumpa ja.... Dessuten var et lager i forbindelse med vifta gåent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg