TigerWho Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Må passe golf 4 og være fornuftig priset. ;) maxpris 1500.- inkludert frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rafo Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Hva med et Exide maxxima? 1000 inkl frakt. Siter 2004 Skoda Octavia 4x4 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Har du et bilde av dette? Og fullt produktnavn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rafo Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Produktnavn og div info ser du på bildene;) Siter 2004 Skoda Octavia 4x4 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Takk for det. Jeg må sjekke litt i motorrommet om jeg har plass. Jeg er mest bekymret for den + polen. Den så ut til å være litt langt inn på batteriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 har et stinger batteri.. litt usikker på hva det heter men det kan jeg se på etterpå.. :) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Høres bra ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 tror det heter stinger spv44.. konge hvis man har litt anlegg! :) gi bud! Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Stand og alder på det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 så og si strøkent! da det er tatt ut av bilen så er det satt på lader.. (ctek med puls lading så det ikke skal bli dårlig.. eneste "modifikasjonen jeg har gjort er å sette på en lengre skue så jeg fikk plass til fler kabler.. :) Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Er det ikke poler på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 joda.. men er skruer som sitter igjennom polene hvis du skjønner.. det er fordi så man kan sette på flere ting på batteriet.. hvisdu googler det så ser du hva jeg mener.. litt vansklig å forklare :P Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Ok. Men har du en pris på det da? Og hvor ligger raufoss hen? Jeg holder til i Horten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 har bud på 1000 ihvertfall.. raufoss ligger i oppland. ca. 1,5t nord for oslo Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Ok. Da får du selge det for 1000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg