henryjovik Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Kan noen hjelpe meg å avslutte restaureringen av Kadett C 76 mod? Mangler nå bare høyre speil og lås høyre side. Kanskje noen kan gi råd ang motor og forgasser? Får ikke bilen til å gå godt uten å bruke choke nesten hele tiden. Gir et kollosalt bensinforbruk. har prøvd alt mulig rart med justeringer av tenning osv. Har nye stifter, nye plugger, nye pluggledninger og nytt fordelerlokk. Kan det være forgasseren som bør byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Kan noen hjelpe meg å avslutte restaureringen av Kadett C 76 mod?Mangler nå bare høyre speil og lås høyre side. Kanskje noen kan gi råd ang motor og forgasser? Får ikke bilen til å gå godt uten å bruke choke nesten hele tiden. Gir et kollosalt bensinforbruk. har prøvd alt mulig rart med justeringer av tenning osv. Har nye stifter, nye plugger, nye pluggledninger og nytt fordelerlokk. Kan det være forgasseren som bør byttes? vist den bruker for mye bensin kan du prøve å stille litt sånn den ikke holder på å drukne,husker ikke vilken skrue det var på forgasseren da men, går den veldi lavt på turtall på tomgang? når min gikk på 900rpm gikk den helt fint vertfall..(stillte på fordeleren) så kan du justere tomgangen på den store skruen på gasseren. eller du kan få ett verksted til å få justert tenningsregisteret osv Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg