MiniKris Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 (endret) hei! har en bil med veldig matt lakk, og skal bruke lakk rens, skjønner ikke helt dette, er ganske nOOb:| som dere ser er panser det værste, vil det hjelpe med lakk rens vordan påføres lakk rens? ta en liten skvett så rubbe et lite område så fjerne restene med en annen, poleringsduk? eller hva kunne ha trengts mer av å få denne lakken fin igjen? og tips tild dette med påføring og avføring, skal det ligge litt før jeg tar det bort eller hva? Endret Mai 20, 2010 av MiniKris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Feilplassert, burde vært under bilpleie :) Men uansett. Er den veldig matt og oksidert har du en tung jobb foran deg hvis du skal gjøre det for hånd ;) Hvordan ting skal brukes står som regel på innpakninga. Bare pass på å ikke bruke for mye produkt! Da har du en unødvendig tung jobb. Ta et panel av gangen. Hvilke produkter har du tilgjengelig? Lettere å komme med gode tips hvis du deler det med oss :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 åja, beklager! er bare en blakk student så jeg har: Shell paint repairer/lakkrens auto glym super resin polish eller hva den heite:S poleklut poler garn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Har du bilxtra i nærheten? Bytt ut klut og garn med pads og mikrofiber fra f.eks. Meguiars, det gjør jobben lettere og bedre. Eventuelt kjøp på nettet ;) Og du trenger beskyttelse å legge på etter polishen. En voks eller en sealer. Prøv et av de matte områdene med denne rekkefølgen: lakkrens-polish-voks. Og kjøpe et clay-kit, det er et must! Les forøvrig denne, der kan du lære mye! ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 MiniKris skrev: ...og tips tild dette med påføring og avføring... Hahaha! Den var ny:D Å rubbe bilen med avføring er vel ikke det beste;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Terjeth skrev: Hahaha! Den var ny:D Å rubbe bilen med avføring er vel ikke det beste;) :hammer Haha, la faktisk også merke til den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 MiniKris skrev: åja, beklager! er bare en blakk student så jeg har: Shell paint repairer/lakkrens auto glym super resin polish eller hva den heite:S poleklut poler garn:) Kjøp en tube Autosol (chrompolish) og poler bilen med. Det er faktisk alt du trenger for å få ordentlig blank lakk igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 det var ikke sånn meint da guttææær x) nei kjøpte meg nano teck lakkrens,polerings middel,og lakk forsegling og en best tools ad150 trur jeg den het.. fikk ikke helt samme fargen men den vart MYKJE bedre, tenker dere at det blir bedre vis jeg gjør det en gang til om en vekes tid? skal prøve og få lastet opp bildene:D takker for alle svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 før: Etter: synes?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Synes det der faktisk ble jævla bra i forhold til utgangspunktet! ;) Good Work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Takk:D ble ganske fornøyd selv og lurer på å ta en omgang til:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg