Daniel_DA Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hei. Driver å bygger ett lite anlegg i Audi A3'en min nå, og i den anledning har jeg et lite spørsmål som jeg håpet jeg kunne få svar på. :) Jeg skal ha en 4 kanaler fra Dynabel på 4x80 rms watt som skal drive ett fokal frontsett og 2 fokal koaksialer også skal jeg ha en forsterker på rundt 500 rms watt som skal drive 1 stk 12". Det jeg da lurer på er om det holder å bruke kun de vanlige bilbatteriet og bare koble på en 2 farads kondensator jeg har liggende, eller må jeg investere i et gele-batteri? Skjønner jo at det optimale hadde vært gele-batteri, men det er skralt i lommeboka til en ussel student for tiden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Er originalbatteriet i ok stand, (sammen med dynamo) skal det sikkert gå greit. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg