Mr man Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hei! Har akkurat fått en bil Mercedes-Benz w124 E260 1986 mod og har absolutt ingen peiling på stereo enda :D Den orginale spilleren var gåen så jeg satte inn en ny Pioneer DEH-2200UB. Bilen er nesten ikke brukt så det er ikke høyttalere i hattehyllen og de høyttalerene som er foran skurrer så fort man setter opp lyden. Så spørsmålet mitt er hva skal jeg gjøre for å få bra lyd og litt bass?? Takker for svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 (endret) Velkommen til forumet! birthday Og gratulerer med bil! :race Du trenger ihvertfall nye høyttalere foran og eventuelt bak (ikke tvingende nødvendig alltid med høyttalere bak), størrelsen er relativt ukurante 4,75" og fåes ikke overalt ennå dessverre. Men jeg kan seff hjelpe med dét... ;) Bak trengs det et par overgangsringer i tillegg. Er noen alternativer når det gjelder mer bass, du kan sende meg en mail for litt mer info. Endret Oktober 24, 2010 av TransMedia Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikBjørnestad Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Hei, passer disse 4,75" til min Mercedes Benz 1989 230E ? Fremme, skurrer de gamle som står i . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Oktober 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Ja, bare å skru ut grillene, vippe ut de gamle og plugge inn disse. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg