xxx4 Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Regner med jeg dukker med gammel mercedes :) Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 hehe, var visst en uke for tidlig ute :s trodde det var i dag :( Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 hehe, var visst en uke for tidlig ute :s trodde det var i dag :( Skrense litt i stedet da eller? :cheers: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 jepp :D Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 I kveld starter vi på de 6 første av totalt 24 runder på Le Mans. Finn fram godbilene og sleng dere med... Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Jeg får ikke tid til å være med i kveld tifosi. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2010 Velger å avlyse resten av løpene da det bare var meg og Pininfarina som kjørte litt på torsdag. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg