johand6 Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Hei og hopp Noen som har erfaring med disse lyktene? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120563169120&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT Har lyst på nye lykter til bilen og har noen kriterier: - klarglass - linser Og har IKKE lyst på angel eyes eller devil eyes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hei og hopp Noen som har erfaring med disse lyktene? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120563169120&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWAX%3AIT Har lyst på nye lykter til bilen og har noen kriterier: - klarglass - linser Og har IKKE lyst på angel eyes eller devil eyes. hei, har angel eyes selv på min 97 vw passat og synes det ble meget pent, så det annbefales. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johand6 Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 hei, har angel eyes selv på min 97 vw passat og synes det ble meget pent, så det annbefales. :) Hei hei, hadde angel eyes på min forrige bil, ser igrunn stilig ut MEN det er Bmw spør du meg. Eneste positive er at de fleste av de lyktene har linser, som er knall :) Har du bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Har disse lampene på lager om du vil ha kjapt. Send meg PM om det er aktuelt. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 samme lykter som jeg har, ikke hatt noen problemer. Enkelt og montere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Hvis ikke du kjøper av Polardego (som jeg vet du kan kjøpe trygt av) så kan jeg anbefale deg FK-autoparts. Jeg kjøpte DEPO lykter av han ifjor, og de er kjempebra! Anbefaler deg å slenge med 2 sett med xenon også!!!! Det fungerer SÅ bra! Du ser jo lykta mi i avataren :-) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg