Dahlski Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Hei! Noen som har erfaringer med at det ikke er lagt opp høytalerledninger til bakdørene? Dekslene er jo der, men finner ingen ledninger bak.. må¨jeg opp med hele dørkledningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 yepp du må nok strekke alt...det måtte jeg på ventoen min og...desverre Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlski Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Hvordan skal jeg gjøre dette når det ikke er mulig å legge ledningene gjennom denne pølsa fra dørstolpen til døra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 bor hull;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Jeg har også det problemet på vento'en min... løste det enkelt med å bare sette høytalere i hattehylla! :p hvis det ikke er ledninger der, eller ikke mulighet til å legge gjennom "pølsa", bårrer du bare hull, og mekker til noe fint. er ikke så vanskelig egentlig :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlski Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Ja takk for hjelpen, lirket opp alle plastdekslene å ser at det er god plass for å borre hull gjennom for kablene :D Så tvært ætter skolen i dag så blir det trukke kabla :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 så litt på ventoen min i dag. tenkte å gjøre det samme i morgen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 kjapt og enkelt=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dahlski Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Funka greit ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentOle Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 jepp, var ikke noe problem det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg