tommyk Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Hei. Jeg har søkt litt på finn på lett lastebiler og funnet mange som har 5 seter av disse. Så det jeg lurer på er om det er mulig og registrere en hummer h2 med 5 seter? Og vil det da koste mye og få satt inn baksetene på feks en 2004 mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 du finner vell ikke noen 5 seter på finn nå. har ennå tilgode å se en personbil reg. H2. sjekk på toll.no for omergistering, men en 2004 blir fort et par hundre tusen. tung og stor motor. tror jeg ville ventet litt. eller tatt en H3 eller denne suburban: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22338935 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyk Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Takk for svar. Jeg er ikke ute etter noen Hummer H2 da den blir for dyr i daglig drift. Men det jeg stusser på r at jeg ser andre biler registrert som lett lastebil og de har 4 eller 5 seter. Men alle Hummr H2 som er registrert som lett lastebil har 2 seter. Skjønner den med de som er registrert som varebil på grønne skilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Det har litt med hvor stort lasterommet er og tror jeg, For at en bil skla kunne registreres som lastebil, tror jeg mesteparten må være påtenkt frakt av ting, ikke mennesker. Veldig usikker da, men man kan ha inntil 8 seter pluss fører, så kan det vel kalles en kobinert bil, flere sitteplasser enn det så regnes det som Buss(minibuss). Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg