kjosnes Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Hei. I min 95 Omega 2.0 GL har jeg idag kassettspiller med cd-veksler, men vil bytte dette ut med en spiller som tar mp3-plater og helst USB-tilkobling. Men vil ha denne til å gå overens med displayet i dashboard. Hvilken spiller må jeg kjøpe da? Må jeg til Opel-forhandler å kjøpe da, eller har f.eks Pioneer en som er kompatibel? Krysser fingrene for det siste :p Siter -00mod Passat 1.9tdi -93mod Nissan Sunny 2.0 D -95mod Opel Omega stv. -87mod Toyota Camry (stading oppgradert) -90mod Ford Sierra 4x4 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 (endret) Du må ha en spiller som har støtte for interface-kabel. Det har spillere fra Pioneer, Alpine, Sony osv. Du må bare sjekke at den spilleren du vil ha har den utgangen bak på spilleren. Også må du selvfølgelig ha en interface kabel. Endret Mai 16, 2010 av Margido Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjosnes Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Takk for kjapt svar :pray Okei, prøve å finne meg en nettside som har det da. Sikkert ikke lett å oppdrive her i nærheten, dårli utvalg i di få butikkene vi har :( Siter -00mod Passat 1.9tdi -93mod Nissan Sunny 2.0 D -95mod Opel Omega stv. -87mod Toyota Camry (stading oppgradert) -90mod Ford Sierra 4x4 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Prøv å sjekk bilradiospesialisten. Mulig de har både spiller og kabel hvis du trenger det. :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg