qutix Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Heisann. Jeg har en Open Vectra B 2.0 1996 modell som har stått i ro i ca over 6 mnd. Nu har jeg problemer med å få start på beistet: Motoren sprenger når jeg prøver å starte og når jeg får litt start, ca opp til 1000-2000 omdreininger så slokner den helt av. De eneste problemene jeg vet om er at dynamoen er gåen, så jeg ladda batteriet i en hel natt og prøvde å overføre strøm via en anna bil. Også vet jeg at topp deksel-pakningen har litt lekasje. Noen som vet hva det kan være? Kom med bra tips :) *Også glemte jeg å si at luftfilteret er ikke kobla til siden jeg skulle bytte dynamo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Hvis du har fjernet hele luftinntaket har du vel kanskje fjernet LMMen også da? Da er det i så fall ikke så rart at motoren ikke vil gå. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qutix Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 LMM er de kablan som skal kobles til luftfilteret? Fjerna ikke selve luftfilter boksen, men de røret som går til og der var det par ledninger jeg trakk ut ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
qutix Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Glem det. Fant ut ka det var :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg