panteeera Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Golfen har jeg hatt siden en gang forrige sommer. Den ser ikke bra ut, men er minimalt med rust som jeg har funnet, og ikke noe særlig med bulker. Det er en bulk på passasjerdøren som jeg vet om. Wiren som man åpner panseret med har løsnet, så man må inn mellom grillen og ta i litt med fingrene, ikke noe problem egentlig. Bilen er ganske ribbet innvendig, men alt følger med om jeg har det fortsatt (framseter og dashbord står i). Jeg har masse deler til denne bilen liggende i garasjen, og en motor på skolen. Motoren skal være fra en GTI, men har ikke funnet motorkoden ennå. Toppen er skrudd av siden motoren sto ute i vinter og jeg følte for å ta en sjekk. Motoren er nylig overhalt ifølge forrige eiger. Toppen ble demontert av meg på grunn av at planen var å sende den til porting, men jeg har ikke fått råd å sende den ennå. Det følger med litt nye deler som: foring til bakaksel, oljefilter, bremseband osv. (er ikke sikker på om jeg har mer). Har flere kasser med deler liggende + 3 griller og litt deler til eksosanlegg. Bilen mistet ene lyddemperen i høst en gang, og oljefilteret sprakk rett etterpå. etter det sto bilen en god stund før den ble tatt i bruk, da gikk den fint noen minutter så stoppet den igjen. Akkurat da var jeg så lei meg at jeg ikke orket å se hva som var galt og bilen sto noen måneder igjen. Etter at jeg fikk bilen hjem og sett litt på den var det en bensinslange som var blitt revet løs og kabelen til starteren var for kort. følger med 50kvadrat kabel og kabelsko. Batteriet som sto i var gåent, men skal få inn ett og prøve å få bilen til å gå snart. Følger med ett sett med vinterfelger og ett sett med sommerfelger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panteeera Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Selges til høystbydende over 1500,- Alle delene følger med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panteeera Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg