caferacer Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Jeg har to solex 45 gassere på en volvo å skulle rengjøre disse men når jeg skrudde av lokket til flottørhuset å løftet ut flottøren så trillet det ut en liten kule....noen som har en formening om hvor denne skal sitte så blir jeg kjempeglad!!!!!eller hvis noen har et navn eller nr til noen som har skrudd på sånne så mottas det med takk!! Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caferacer Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Jeg har to solex 45 gassere på en volvo å skulle rengjøre disse men når jeg skrudde av lokket til flottørhuset å løftet ut flottøren så trillet det ut en liten kule....noen som har en formening om hvor denne skal sitte så blir jeg kjempeglad!!!!!eller hvis noen har et navn eller nr til noen som har skrudd på sånne så mottas det med takk!! Ingen som vet?? hvis noen vet hvor jeg kan finne ei sprengskisse over gasserne så hadde det også hjulpet masse!! mvh Børre Siter Volvo 360(bilcross) 86mod. Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod skoda octavia 01mod. Dodge coronet 56mod. Harley xlcr 77mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 sjekk med Kjell bymann hos Forgasser-service... Han er vel den eneste som er igjen i norge som driver med forgassere Du treffer han på telefon 905 091 47 hjemmesiden hans: forgasser-service.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 http://www.alfabb.com/bb/forums/carburetors-fuel-injection/12143-solex-addhe-c40-twin-carb-advice-needed.html Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg