sondremj Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Hei. Noen som vet om det er noe håp på å få registrert en Mitsubishi Lancer EVOLUTION 4 GSR TURBO i Norge? Den har ratt på feil side, men det skal vel kunne ordnes? Engansavgiften er vel ganske høy på denne? Tenker på denne fra en annonse på autodb http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1061811;Modified=1272056072;_cmd=similar (håper det er greit at jeg linker til denne) Håper noen har litt mer peiling på dette en meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Det er nok ganske håpløst å få skilter på en slik i Norge for tiden. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 De stengte luken etter ørten Skyline fikk hvite skilt :( Så uansett hvor spesiel bil man har får du den ikke under historisk grunnlag regelen engang. Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondremj Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Triste saker. Takk så mye for svar. Får lete etter en stilig bil i Norge, men ikke lett å finne tilsvarende bil til samme pris :( Sjekket skyline for en tid tilbake, men var selvsagt helt umulig å reg i Norge. Ingen billig Japan importerte biler er vel mulig idag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Du kan kun få godkjent fra og med Evo 8 nå. De andre er ikke typegodkjent og så det er blitt håpløst nå... Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Evo 6 får du også på hvite skilt :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg