Dr_BASS Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Hei Lurer på å kjøpe en civic type v-tec og har pekt meg ut disse to Er denne noe å satse på da?: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=382911 eller denne: (kanskje litt billig til å være 96 mod? Noen som vet hvorfor det er 1,5liters motor på denne mens den over er det 1,6l på? 84kw tilsvarer vel 125hk?) http://www.autosiden.no/car/vis_bil.php?BilID=62555 noen som tror noen av disse er noe å satse på? evt feil jeg bør være på vakt for? Noen andre biler i denne prisklassen som er forholdvis bensingjerrige, men dog små sprek? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 84kw = 115hk (84*1,36) Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMR Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Helt utrolig at ingen klarer å få med seg at det skrives VTEC!!!!!!!!!!!!!!! Siter - 99 530dat - 05 AC F7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by OMR Helt utrolig at ingen klarer å få med seg at det skrives VTEC!!!!!!!!!!!!!!! Ja det er nok det største problemet i hele verden. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Ok så den fra 96 har enda mindre motor da, hmm kanskje det er derfor den er så billig Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by OMR Helt utrolig at ingen klarer å få med seg at det skrives VTEC!!!!!!!!!!!!!!! Shall I alert the media??;) Back to topic: Jeg synes den svarte var tøffest.....,synes den har den kuleste fronten!!:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Det syntes jeg også, men for det første koster den 10k mer og er 3år eldre, men den er både tøffere og sprekere. Hmm Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Likte den svarte best jeg og! Men du for bestemme selv selvsagt! Btw, signaturen din passer ikke helt syntes jeg :P Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Har da ikke handla japsebil enda. Men det vurderes siden uno`en skal byttes ut, og jeg trenger noe som bruker ganske lite gas Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 prøvde å komme i kontakt med autospesialisten i høst. prøvde kun med mail, men der var det ikkeno svar. der mista dem den kunden hvertfall. får håpe dem er bedre mot deg da :) Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg