IIsak Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hei:burger: har ett VELDI iriterendes problem med min 90.mod mercedes 190E sportline. når jeg trykker på gassen å bilen "trykker" seg ned bake, drar den til siden eller den bejynder å "vingle" bak. som om bak-dekkene er løse. når jeg slipper gassen "flytter" den seg tilbake. har skiftet traversforinger å sjekket andre foringer bak og allt er fast og fint + tatt 4-hjulskontroll. (allt gjort på verksted) men de ga opp til slutt! så den vingler forsatt!! angry2 ikke så mye som før, men den vingler forsatt. det er H&R 45mm senkesett som ble satt på i fjord sommer, og allt fungerte fint. probleme kom ca 1 år etter. det er orginale sportline dempere på den. (kan det vere noe? om de er gamle?) håper dere fårstår og kan hjelpe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Sjekket om det er kast i felgene da, kanskje de er ovale? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Høres ut som du trenger en god runde på staga bak, og da spesielt de som man justerer spissing på. Mitenker at verkstedet du har vært hos ikke har vært grundige nok, for den oppførselen der er typisk for dette. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg