peregrin Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Jeg holder nå på å bytte varmeapparatregister, men det har stoppet opp helt. Har kommet fram til klippsene på huset det sitter i, men klarer ikke å løsne de. Noen som vet hvordan de kan løsnes? Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colaboy85 Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Jeg holder nå på å bytte varmeapparatregister, men det har stoppet opp helt. Har kommet fram til klippsene på huset det sitter i, men klarer ikke å løsne de. Noen som vet hvordan de kan løsnes? Jeg syns det er synd på deg :( Dette er en del jobb... gjorde det selv for ikke så lenge siden. jeg plukket ut dahrsbordet jeg da.. det var enkleste fant jeg ut. du har noen skruver i motor rummet som holder hele den boksen registret sitter i. det er bare å plukke bort del for del! det er en del jobb ja.. men da du har plukket bort alt å fått byttet den så da sjønner du hvordan det skall sitte ihop igjenn :) Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Må bytte varmeregister selv nå. ødelagt toppakning og kjørte i 170, så smalt det til og rant vann overalt inne i bilen. Flere som har tips til å gjøre arbeidet "lettere"? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Skriv ned hvilke skruer som er til hva, slit litt selv med å huske, ble en del skruer etter hvert. Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 skrekkelig enkelt og bytte varmeregister, trenger ikke ta ut dash, selvom det er enklest :) slik trinn for trinn (ut i fra hva jeg husker i huet, så tar forbehold her nå) 1, skru av 4x 8mm på dash (sidene og under) 2, skru av 2x 10mm på dash (finnes i vannkassa) 3, skru av 3x 10mm på torpedovegg, store skiver, med gummimellomlegg 4. ta av slangene inn på registeret 5. løft opp dash (trenger ikke ta det helt ut) 6. skru av føringa mot senter ventilene (2x 10mm plastmuttre) 7. skru av de 2 phillips skruene som holder føringa mot fronrute (PH2) 8. ved vifta, så er det en plast "thumbscrew" som du må skru ut 9. ta tak i hele varmeapparat systemet, og dra det mot deg 10. skru av de 2 phillips skruene på toppen av registeret (PH2) 11. dra ut registeret, konstanter at det er lekk, bytt til NYTT (ikke brukt, MEN NYTT, koster en 500lapp) 12. monter i motsatt rekkefølge enkelt forklart. mange måter og gjøre det på Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.