Klykken Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 (endret) Heisann Jeg har en svart Mini Cooper S, som har originale sorte felger. Disse har dessverre blitt kantkjørt av forrige eier, så jeg har planer om å kjøpe nye felger, men kanskje "litt annerledes". Hvis noen som har noen gode tips til hva som kunne passet godt på bilen, setter jeg stor pris på det. :) Gjerne link til nettbutikk, eller fysiske butikker i midtnorge. Bilde av bilen her. Endret Mai 4, 2010 av Klykken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Heisann Jeg har en svart Mini Cooper S, som har originale sorte felger. Disse har dessverre blitt kantkjørt av forrige eier, så jeg har planer om å kjøpe nye felger, men kanskje "litt annerledes". Hvis noen som har noen gode tips til hva som kunne passet godt på bilen, setter jeg stor pris på det. :) Gjerne link til nettbutikk, eller fysiske butikker i midtnorge. Bilde av bilen her. Har akkurat kjøpt meg en Cooper , men mangler felger selv, synes dine så greie ut jeg, Mye skal du ha for dine evt når du får kjøpt deg nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klykken Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Planen var å bruke dem til vinterfelger, ettersom det er noe jeg mangler. De er forholdsvis kantkjørte her og der av forrige eier, så de tar seg ikke spesielt bra ut. Vises jo ekstra godt på sorte felger også. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viden Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Jeg er også hypp på nye felger da mine vinterhjul har blitt skjeve. Har lyst på sorte, men er lite hypp på å punge ut 20-25 laken for et sett originalfelger. Jeg kjøpte kopifelger av S-Spoke hos Autogrip da bilen var ny. Men jeg vet ikke om de har noen kule MINI kopifelger nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klykken Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 (endret) Tror nok ikke jeg blir å selge felgene, dessverre. Må jo ha vinterfelger også. :P Replika-felger tror jeg nok ikke at jeg går for. Må ha noe som er litt "annerledes" enn alle andre minier. Endret Mai 6, 2010 av Klykken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Hei! Fin Mini du har, stort potensiale! Angående felger, så har jeg Ultralite Spec på bilen min. De får du også i svart med røde detaljer, som er tror hadde passet meget godt på bilen din... http://img691.imageshack.us/img691/70/img0357ut.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klykken Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Stilig! Noe slikt går an, ja. Rundt 2000kr per felg for disse? Setter pris på forslag! Gjerne kom med flere. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Rundt 2 ja. Betalte 12800,- for 4 felger med dekk inkl frakt... Så 800,- for bolter. qwt.no selger disse, samt mange andre fete felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klykken Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Flott. Ikke så alt for dyre heller. Er QWT.no trygge å handle fra da? Grei leveringstid/service? Skal ikke handle før sommeren uansett, men gidder ikke kaste bort tid og penger på useriøse butikker. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30316 Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Kjempegreie å ha med å gjøre. Jeg betalte alt på forskudd, de henter felgene fra sin leverandør i England. Tar 2-3 uker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klykken Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Fant en butikk i Levanger med samme felger (Styling-Tech). Har handlet med de før til min gamle Honda Civic, så hvis de gir meg en god pris på felger + dekk handler jeg muligens derifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg