Simplify Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Hei, jeg har akkurat solgt VR6'en min, og jeg tenker på å kjøpe en E36, enten en 2.0 eller en 2.5 liter. Jeg har fortsatt ikke sitti i en enda,så da lurte jeg på om det kommer til å bli et problem for meg at jeg er 1.97 høy? Noen som kan fortelle meg om det kommer til å bli veldig trangt eller om det går fint? Takker også for andre tips som kan være fint å vite om før man kjøper en e36 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Det går nok helt fint, disse pleier å ha alskens justeringer på setene, både opp og ned osv++ Men ikke regn med at det blir god plass bak deg. Jeg er 195 høy, og har kjørt e36. Ganske behagelig igrunnen.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simplify Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Takk for svar:) Da blir det nok en E36 ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg