Slettet konto Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Heisann folkens. Nå har jeg kjøpt meg ny bil, en golf 5 jubileumsversjon :) Det jeg lurer på, er att når jeg vrir om tenningen så kommer det en ekkel lyd, en slags tikkelydd av noe slag. Har ingenting å si om bilen sviver eller ikke, den er der uansett. Noen andre som har/har hatt samme problemet og vet hva det er? Er dette virkelig vanlig? Så var jeg litt uheldig med airbaglyset, klarte å koble det fra med montering av ny spiller, noen som vet trikset med å nullstille det? trykke ett par ganger på den tingen og ett par på den så går det vekk? :) (vet om VAG tools eller gå til møller, men vet att det finnes koder for å fikse dette på egenhånd :) ) Så vil jeg bare legge til en god spiller jeg har kjøpt meg fra ebay. Helt konge fornøyd, allt var tipp topp og utrolig mye for pengene :) Selger var god å kommunisere med også. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220574176134&viewitem=&sspagename=STRK%3AMEWNX%3AIT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anto00 Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 (endret) Når tenningen går på starter klimaanlegget opp, dette lager en tikkelyd...er det denne du refererer til? Du kan jo prøve å trykke på "off" knappen på klimaanlegg, og se om tikkelyd er der fortsatt når du starter. Endret Mai 3, 2010 av anto00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joafresh Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Ja, det er nok klimaanlegget du tenker på.. Du hører tikkingen veldig godt dersom du bare har på tenningen og ikke skrur på bilen. Det er helt vanlig, og det skal være slik. Prøv ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 nope, er ikke det, må skru av klimaanlegget for å høre lyden... :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 er det noen som vet hvordan jeg sletter feilmeldingen til airbaglyset? Eller evt hvor mye sånn ca det koster å levere bilen inn til møller å få de til å fikse det? :) På forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet konto Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 nobody? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Vil tippe det ksoter en verkstedstime. Er du heldig tar de bare betalt for en halv en siden jobben er gjort på 5 min, om det ikke er noe annet gale da seff :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg