Stian26 Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Hei :) Jeg har en 2006 Opel astra GTC 2.0 sport som jeg tenker å selge. Desverre så har jeg fått en liten bulk bakpå..Ser ut som om noen har kylt ett skrujern ned i lakken..Utrolig irriterende, men fint lite å gjøre med det. Spørsmålet mitt er om jeg burde fixe skaden før jeg legger bilen ut for salg? Eller om jeg burde selge bilen billigere pga. skaden? Noen som evt. har peiling på hva en slik skade kan koste å reparere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 om du gjør det selv kan det lønne seg økonomisk og fikse det, må du på verksted så trur jeg ikke du tener noe på det nei. men det trekker ned prisen på bilen, ja. Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Jeg ville sterkt vurdert å reparere skaden, slikt trekker ned helhetsinntrykket på bilen når man kommer for å se på den. Såpass ny bil bør være hel og pen. Ta evt et bilde av skaden, lettere å vurdere det da ;) Siter Mvh Dan - 76` Volvo 245 med femmer og hårføner - http://www.bilforumet.no/200-serien/219274-daain-s-76-245-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg