ripperk Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Hei Jeg har en Golf 91 mod 1.8GL i det siste så har den begynt og "hoste" jeg trudde det var katalysatoren, asso at den hadde tetta seg eller noe men jeg tokk av katalysatoren, men den var det samme, går under 1000rpm og over til ca 2000 også under 1000 osv osv, og jeg må trampe på gasspedalen for at rpm skal gå opp Så trudde vi at det var forgassern, men vi skifta den og men samma resultat.. så ja nå er jeg ute av idea, lurte på om dere har vært bort i noe sånt før? tusen takk på forhånd =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 1, bilen din har ingen gasser :) du har monojetronic (poupært kalt homojet) 2. sjekk flensen mellom innsprutsenhet og innsug 3. sjekk alle vakuumslanger om de er tette 4. sjekk om vanntempsensor er i orden (blå) 5. sjekk om lambda er OK 6. kast hele homojet'n, da den er sugen Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg