Exersist Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Jeg har funnet ut hva problemet er, det ligger i spilleren, har tatt knekken på utgangsignalene derfra. Eller dem er ikke ødelagt, men jordinga til ledningene inne i spilleren er brent av eller noe. Får ikke kontakt når man tar fluke mellom skjasi på spilleren og metallet på kablen.. Det jeg lurte på da, kan jeg legge en manuel jording ifra et annet sted og inn på signal ledningen? vil dette fjerne den pipe lyden? takk for alle svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 30, 2010 Rapporter Share Skrevet April 30, 2010 Kanskje du skal fikse problemet som øydela spilleren din først? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exersist Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Det problemet har jeg løst. det var bare for dårlig jording til forsterkerene, så dem prøvde å ta jording mellom signalkablen. men jeg har fått et litt annet rart problem... når jeg begynner å spille litt høyere.. kommer det en sånn rar lukt, nesten som godt spilte høytalere eller hva jeg skal si, kan dette ha noe med at spilleren er dårlig? Kan dette gjøre så høytalerene slår et ekstra liten gang mellom hver gang? for er en sånn liten pipelyd når det står av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg