matador Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 (endret) hei, jeg prøvde trikset med med å ved å vri tenningen "på-av-på-av-på" venter i 5 sek. så blinker Check Engine en kode som ved å telle hvor mange ganger det blinker gir deg svar på hvilken kode som er feil. Grei er at jeg fikk: 1 2 3 2 5 5 altså: 123255 og gejntokk dett et par ganger og fikk akk det samme. Men det skjønnte jeg ikke mye av, da kode tablen består av bare 2 sifrer. Noen som vet?? skal kodene grupperes i 2? altså kode 12, kode 32 og kode 55, for da stemmer det litt bedre. 12=battery disconected 32=EGR solenoid circuit, grs solenoid failure (nja... mulig fordi jeg koblet fra en spolenoid for p smørre men da var alt av..) 55=DTC Fault display completed det finnes forresten 2 kode tabeler. For neon fra 95 og fra 96 ;) Noen som vil ha disse tabellene? :race bilen gikk ikke på tomgang etter start og måtte holde gassen litt inne en liten stund for å gå fint på tomgamg igjen, og av og til så stoppet motoren om jeg bremset -det er automat- self etter at den hadde stått uten strøm noen dager og regnet med at den var som stratus der processoren nulstilles når batterien kobles vekk. Derfor tenkte å sjekke dette :)men leste et sted at man skulle vri on-off 50 ganger så ble det ok på neon? kan stemme det eller? Endret April 28, 2010 av matador Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xRisenx Skrevet August 18, 2010 Rapporter Share Skrevet August 18, 2010 Hallo For og 0 stille check engine lampa koble fra batteriet i 10minutter :) Siter 95 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Wrecked 2010 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Alive 98 Mod Chrysler Neon 1.8L SE - Wrecked 2012 96 Mod Chrysler Neon 2.0L SE - Current Project Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg