Epinosa Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Heisann! Jeg har nå nylig fått "nybilen", en Forester 2.0X '03. Jepp, 125hk. Så kommer det store spørsmålet; hvilke muligheter har jeg for mer motorkraft? Joda, selvfølgelig kunne jeg, evt burde, kjøpt en med turbo.. Men der og da syntes jeg det virket mye mer fornuftig med bare en 2.0X, nå gjør jeg ikke det mer :) -Helle Siter -03 Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Lite du kan gjøre der ja, uten å ha en turbo eller bytte til turbomotor.Skulle ikke være automat også? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Epinosa Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Æsj, automat :) Og hva kan en turbomotor komme på i pris, veldig ca.? Siter -03 Subaru Forester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 du får jo 2.0 med 140 hk også, lurer på om det er hakket mere moderne motorstyring, men skal ikke utelukke at en omprogrammering kan gi litt ekstra, men spreke vil de nok ikke føles før det står ett sneglehus under panseret. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg