GlennTore Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 (endret) Hei! Jeg har funnet en bil på finn (http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21834667)og denne bilen likte jeg. Men før jeg skal bort å kikke på den, er det noe jeg bør kikke ekstra etter? Er 2.8e V6 driftsikker, jeg er 17 år og skal ha min første bil, og lurer veldig på bort å kikke på denne. Noen erfaringer som kan deles? Mvh Glenn-Tore Endret April 27, 2010 av GlennTore link feil Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Bortsett fra å sjekke standardting, bør man i tillegg se etter: 1. Oljelekkasje fra topper, spesielt for 2.6/2.8 12v motoren. 2. Vannlekkasje ifra dører, pakningene rundt dørene har en tendens til å bli utette med årene. Sjekk etter fuktighet under gulvteppet foran og bak 3. Vannlekkasje fra rundt lyktene bak Motoren på denne bilen går langt og det er lite problemer med den generelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Takk for svar. Skal sjekke dette også. :-) Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg