kimern1991 Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Hei:) Jeg er ny innen dette, men skal kjøpe meg et stereo anlegg til bilen som røsker. Jeg kjører en golf. Det jeg har funnet til nå er : JBL T696 Special Edition til hattehylla! http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=93&katid=18&mid=m436&id=&vn=736 Og JBL GT5-2402BR Dobbel basskasse http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4045&katid=30&mid=m436&id=&vn=736 Men skulle også hatt høytalere i fronten av bilen:) Men jeg er så usikker på hva jeg skal gå etter...Det samme gjelder forsterkere...Hvilke forsterkere burde jeg kjøpe til oppsettet mitt? Noen tips? Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 kjempeflott at du legger ut linker!:-) kan du først og fremst fortelle hva du er ute etter med anlegget? kvalitet, MASSE lyd, eller en mellomting.. og hvor mye penger du har tenkt til å bruke.. da er det lettere for oss å komme med forslag.. mitt første tips; dropp hattehyllehøytalere! selvom disse er noe av det bedre mtp kraft og lydmengde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 kjempeflott at du legger ut linker!:-)kan du først og fremst fortelle hva du er ute etter med anlegget? kvalitet, MASSE lyd, eller en mellomting.. og hvor mye penger du har tenkt til å bruke.. da er det lettere for oss å komme med forslag.. mitt første tips; dropp hattehyllehøytalere! selvom disse er noe av det bedre mtp kraft og lydmengde Quattromaniac kommer med gode forslag her. En ting: Syns da et godt frontsett har bedre kraft og lydmengde en 6x9 jeg da... Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 En ting: Syns da et godt frontsett har bedre kraft og lydmengde en 6x9 jeg da... selvfølgelig har det det.. ville bare nevne at hvis man på DØD OG LIV må ha 6*9 så er disse veldig kraftig og gir fra seg mye lyd.. ikkeno slår et solid frontsett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet April 29, 2010 Rapporter Share Skrevet April 29, 2010 selvfølgelig har det det.. ville bare nevne at hvis man på DØD OG LIV må ha 6*9 så er disse veldig kraftig og gir fra seg mye lyd..ikkeno slår et solid frontsett Så bra. Da er vi meget enige :) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg