bjokerud Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Hei hei, Jeg tror jeg vet svaret, men det skader ikke å spørre! På nyere VW biler så låser vist døra av seg selv, og det gjorde denne bilen og; MED nøkkelen inni... Ingen vet hvor ekstra nøkkel er. Det er en 2008 model. Fungerer kleshengertrikset på denne bilen? Jeg prøvde, men er mer redd for at jeg ødela noe istede (skal vel godt la seg gjøre?). Er eneste mulighet falken e.l.? Onkel Politi var heller giddalause... Håper jeg ikke tar opp igjen en gammel tråd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Heisannn Det beste er nok å ringe falken å få de til å komme å låse opp bilen din. Da slipper du å herpe både lakk, lister og annet ved å prøve selv. Husk at de har spesialverktøy for å åpne bildører. Hvis du har fullkasko på bilen betaler du neppe noen ting. Hvis du ikke har det så er det vel en egenandel på 500,- ca tipper jeg. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjokerud Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Da får jeg gjøre det i morgen. Takk for kjapt svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg