nm991 Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Hei! Etter at jeg ikke har brukt bilen min på noen dager nå, merket jeg at når jeg blinker til høyre med blinklyset blinker det veldig fort. Hva er galt da? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Sjekk pærene på den sida det blinker fort. Dette er tegn på gåen pære. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 du har en gåen pære:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nm991 Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Haha, lurer på om jeg tar slegga og knuser hele lykta, for parklyspæra har gått og den får jeg ikke ut. Og mens jeg prøvde på å få ut den, klarte jeg å røske ut en kabel til fjernlyset. Så det er egentlig bare nærlyset som virker xD Er jo så trangt inni der at man må jo leie inn en 4-åring med små hender for å fikse det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg