Ja__9 Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Hei! Passaten er godkjent med Autotechnics senkesett merket vw46 foran og vw 51 bak. Noen som vet hvem som selger disse? Skal ha bilen på eu neste mnd men ene forfjøra brakk her en dag og vil dermed kjøpe komplett senkesett så alt blir skifta. evnt hvordan finner kan jeg se ut fra de tallene hvor mye senk bilen er godkjent med om autotechnics ikke selges lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Hei! Passaten er godkjent med Autotechnics senkesett merket vw46 foran og vw 51 bak. Noen som vet hvem som selger disse? Skal ha bilen på eu neste mnd men ene forfjøra brakk her en dag og vil dermed kjøpe komplett senkesett så alt blir skifta. evnt hvordan finner kan jeg se ut fra de tallene hvor mye senk bilen er godkjent med om autotechnics ikke selges lenger? Dette er et merke jeg aldri har hørt om, har du noen nærmere beskrivelse av det? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Dette er et merke jeg aldri har hørt om, har du noen nærmere beskrivelse av det? niks, det er alt som står i vognkortet. lakken er frasset av fjørene der nr skulle ha stått så kan ikke se så mye der heller :/ Hvor mye senk kan en 98 mod passat stasjonsvogn med felger 225/70 R18 tåle?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Jeg lurer på det samme! Jeg hadde autotechnics fjærer på gamle S4en min og var veldig fornøyd med de, så jeg skulle hatt autotechnics på nybilen og. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Autotechnics er å få kjøpt på ebay. I følge selgeren på dette kittet: http://viewitem.eim.ebay.no/Gewindefahrwerk_BMW_E39_ab_Bj121995_exkl_Touring/180529503426/item Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg